
Kvalita služeb

Kvalita služeb
V první fázi provedeme audit fungování Vašeho zařízení, jehož výsledek Vám předáme jako podklad pro Vaše rozhodování. Na základě výsledků se společně dohodneme na dalším postupu a vytvoříme plán školení a zavádění jednotlivých standardů ve všech odděleních Vašeho hotelu. Plán školení lze upravovat dle jednotlivých oddělení a je opět výsledkem vzájemného dialogu.
Kvalita služeb v hotelu ovlivňuje jeho pozici na trhu velmi významným způsobem a může být pozitivním nebo naopak velmi negativním PR. Tato část našich služeb je naší stěžejní a v této oblasti jsme na trhu ojedinělí svým přístupem, přípravou a detailností práce. Výsledkem jsou potom zpracované standardy pro Váš tým, na jejichž základě se dá budovat dlouhodobé postavení hotelu. Mystery host - ve Vašem hotelu - v hotelu Vaší konkurence - výsledek |
Rezervace - rychlost, kvalita nabídek - upselling Recepce - efektivita, kvalita - radost a úsměv - informace Restaurace, Bar - znalost produktu - efektivita a kvalita - úsměv a radost - zážitek |
Housekeeping - čistota, vůně - elegance - SPA a Wellness - relax, odpočinek - zážitek - vyrovnanost Prodej a Marketing - správní partneři a správné prodejní kanály - lepší než konkurence |