czen
Kvalita služeb

Kvalita služeb

Kvalita služeb

Kvalita služeb

V první fázi provedeme audit fungování Vašeho zařízení, jehož výsledek Vám předáme jako podklad pro Vaše rozhodování. Na základě výsledků se společně dohodneme na dalším postupu a vytvoříme plán školení a zavádění jednotlivých standardů ve všech odděleních Vašeho hotelu. Plán školení lze upravovat dle jednotlivých oddělení a je opět výsledkem vzájemného dialogu.
Kvalita služeb v hotelu ovlivňuje jeho pozici na trhu velmi významným způsobem a může být pozitivním nebo naopak velmi negativním PR.
Tato část našich služeb je naší stěžejní a v této oblasti jsme na trhu ojedinělí svým přístupem, přípravou
a detailností práce. Výsledkem jsou potom zpracované standardy pro Váš tým, na jejichž základě se dá budovat dlouhodobé postavení hotelu.

Mystery host
- ve Vašem hotelu
- v hotelu Vaší konkurence
- výsledek
  Rezervace
- rychlost, kvalita nabídek
- upselling

Recepce
- efektivita, kvalita
- radost a úsměv
- informace

Restaurace, Bar
- znalost produktu
- efektivita a kvalita
- úsměv a radost
- zážitek
Housekeeping
- čistota, vůně
- elegance
- SPA a Wellness
- relax, odpočinek
- zážitek
- vyrovnanost

Prodej a Marketing
- správní partneři
  a správné prodejní kanály
- lepší než konkurence